Best Brands 2024

Best Brands Awards to bezsprzecznie jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń marketingowych, w trakcie którego nagrodzone zostają najsilniejsze marki w Polsce. Międzynarodowe wyróżnienia przyznawane są na podstawie kompleksowego badania badania GfK – an NIQ company - jednego ze światowych liderów w dziedzinie analityki danych.

Tegoroczna Gala „Oscarów Marketingu” odbyła się w pięknej scenerii legendarnego Zamku Ujazdowskiego w Warszawie, a jej przewodnim motywem było hasło „The Power of Brand Momentum”. Wokół przytoczonego powyżej hasła, zbudowaliśmy treść wystąpienia motywacyjnego Szymona Marciniaka, który w charakterze Gościa Specjalnego był keynote speakerem całego wydarzenia. Jesteśmy niezwykle dumni, że - obok Telewizji Polsat, Grupy Interia, Magazynu Forbes, którzy byli głównymi partnerami mediowymi całego wydarzenia - my jako agencja mówców, mogliśmy współuczestniczyć w tak ważnym dla środowiska biznesowego wydarzeniu. Wydarzeniu, które nie tylko inspirowało, ale także było doskonałą przestrzenią do wymiany wiedzy i doświadczeń dla kilkuset gości reprezentujących najsilniejsze światowe marki!

Tak w imieniu całej agencji mówców motywacyjnych Modern Area, jak i Szymona Marciniaka, gratulujemy wszystkim tegorocznym zwycięzcom, a także markom przez nich reprezentowanym:

  • Best Overall Brand — Lay’s
  • Best Polish Brand — Lubella
  • Best Sustainability Brand — OnlyBio
  • Best Life Changing Technology Brand — Apple
  • Best Momentum Brand — Dyson
  • Beauty & Self-Care Brand — NIVEA

Data:
  • 10 lipca 2024