FAQ

  1. Dlaczego mam wybrać agencję mówców Modern Area?

    Do absolutnego minimum ograniczyliśmy pracę na schematach. Od lat tworząc nową jakość szeroko rozumianych szkoleń interpersonalnych, inspirujemy, wspieramy, przykuwamy uwagę. Mamy doświadczenia współpracy przy organizacji największych kongresów w kraju. Motywowaliśmy pracowników największych światowych brandów. Mimo to, ciągle z taką samą otwartością witamy naszych najmniejszych Klientów. Co jednak najważniejsze - udowadniamy, że gdy na stole pojawiają się pieniądze, pasja nie musi się kończyć…

  2. Kim są mówcy motywacyjni?

    Nasi mówcy motywacyjni to sportowcy, biznesmeni, trenerzy, podróżnicy, reżyserzy, piosenkarze, dziennikarze, managerowie… To w zasadzie wszyscy, których łączy sukces. To wszyscy, których osiągnięcia imponują. W tym miejscu podkreślamy jednak, że i sukces i osiągnięcia, są dla nas pojęciami bardzo subiektywnymi. Każdy z naszych mówców motywacyjnych, inaczej nieco postrzega wygraną. Każdego z naszych mówców motywacyjnych droga do osiągnięcia celu, była zupełnie inna. W rezultacie zatem, każdy speech motywacyjny przez nas organizowany jest absolutnie unikatowy - wyjątkowy.

  3. Jakiego typu spotkania motywacyjne organizujecie?

    Jako agencja mówców motywacyjnych, każdego dnia mierzymy się z kolejnymi pomysłami naszych Klientów. Łącząc kreatywność z odpowiedzialnością, tworzymy scenariusze bardzo różnych spotkań motywacyjnych. Począwszy od najpopularniejszego wariantu, którym jest klasyczny wykład motywacyjny, organizujemy także rozbudowane szkolenia motywacyjne, angażujące warsztaty motywacyjne, a także bardzo oficjalne mowy motywacyjne.

  4. Co to jest wykład motywacyjny?

    Wykład motywacyjny to - najprościej rzecz ujmując - wystąpienie mające na celu motywowanie pracowników. Wykłady motywacyjne, które jako agencja mówców mamy przyjemność organizować, cechują przede wszystkim emocje. Doświadczanie emocji, jest kluczowym aspektem od którego zawsze rozpoczynamy tworzenie zakresu merytorycznego i na którym formułujemy kluczowe dla danego wykładu motywacyjnego puenty.

  5. Dla kogo przeznaczone są wykłady motywacyjne?

    Nie tylko wykłady motywacyjne, ale również wszystkie inne projekty, których nadrzędnym celem jest motywowanie pracowników, kierujemy do wszystkich – niezależnie od pełnionych funkcji. W swojej ofercie posiadamy szkolenia dla managerów, szkolenia dla kadry kierowniczej, szkolenia dla liderów/specjalistów, ale także szkolenia dla pracowników niższego szczebla. Niezależnie od pozycji w firmowej hierarchii, przydzielonej roli i rodzaju obowiązków, każdy ma swój indywidualny wkład w tworzenie wewnątrzfirmowej atmosfery sukcesu.

  6. Jak wygląda proces tworzenia oferty na organizację szkolenia motywacyjnego?

    Mając ogromne doświadczenie w realizacji szkoleń motywacyjnych i inspirujących wystąpień, wiemy jak ważny jest etap koncepcyjny. Mamy świadomość, jak cenna dla wszystkich zainteresowanych jest możliwość porównania wielu różnych wariantów szkoleniowych, właśnie na etapie wczesnego planowania. Mamy wiedzę, dzięki której jesteśmy w stanie podpowiadać, która z opcji szkoleniowych idealnie sprawdzi się dla Twojego pomysłu i Twojej wizji. Czas konsultacji przedszkoleniowych, to - w naszej zgodnej opinii - czas absolutnie kluczowy dla finalnego powodzenia całego projektu. Ten właśnie czas konsultacji, to dla nas nie przymus dyktowany Twoimi oczekiwaniami, ale pasja kierunkowana na uzyskanie efektu „wow”. Tu zatem kumulujemy naszą energię.

  7. Jak mogę wziąć udział w wystąpieniu motywacyjnym?

    Większość wystąpień motywacyjnych, przygotowujemy w formie spotkań wewnętrznych. Główne zalety takiego rozwiązania, są dwie. Pierwsza, to możliwość idealnego dopasowania zakresu tematycznego wybranego wystąpienia motywacyjnego, do określonych, potrzeb, oczekiwań i celów. Druga, to szansa na swobodne profilowanie wystąpienia motywacyjnego pod kątem brandu, grupy uczestników, promowanego produktu, itp. Wystąpienia motywacyjne naszych mówców, często są także częścią ogólnodostępnych, otwartych konferencji, kongresów, sympozjów i imprez targowych – organizowanych na terenie całej Polski.

  8. Ile kosztują warsztaty motywacyjne?

    Ograniczając pracę na schematach, ograniczyliśmy jednocześnie pracę na cennikach. Każdy pomysł jest inny. Każda koncepcja wymaga innego nakładu przygotowań. Tak więc jak nie ma dwóch takich samych warsztatów/wykładów/szkoleń motywacyjnych, tak nie ma u nas ujednoliconej ceny. Znając szacowany budżet dla planowanego eventu, nasze wyjściowe propozycje możemy skonstruować w oparciu o te właśnie wytyczne kosztowe.

  9. Czy prelekcje motywacyjne można nagrywać?

    Możliwość nagrywania wszystkich organizowanych przez nas prelekcji, konsultujemy zawsze w trybie indywidualnych ustaleń.

  10. Jakie szkolenia poza motywacyjnymi, organizuje Państwa agencja mówców?

    Inspirowani codziennością, zapraszamy do współpracy kolejnych ekspertów, których punkt widzenia, konfrontujemy z naszymi doświadczeniami. W trybie ciągłym projektujemy nowe wykłady, próbujemy doskonalić możliwości rozwoju, eksperymentujemy z innowacyjnymi formami szkoleń. Nasza oferta szkoleniowa ewoluuje. Najpopularniejsze szkolenia miękkie, na których pracujemy najczęściej, to na pewno szkolenia – relacje międzyludzkie, szkolenia – budowanie zespołu, szkolenia – przywództwo, szkolenia – negocjacje, szkolenia – stres, oraz wielopłaszczyznowe szkolenia z zarządzania. Z listą naszych najciekawszych propozycji szkoleniowych możesz zapoznać się poniżej: