Środek tygodnia. Jedno z byłych polskich miast wojewódzkich. Międzynarodowa – tłumaczona symultanicznie –
konferencja z zakresu szeroko pojętej tematyki zarządzania. Wokół wielu właścicieli firm, managerów i dyrektorów. Zbliża się czas godzinnej prelekcji, którą, poprowadzi nasza najbardziej rozpoznawalna wykładowczyni. Czynnikiem decydującym o wyborze nas, jako firmy wspierającej, była wyjątkowość prelekcji biznesowej przez nas na tę okazję przygotowanej.
Koniec tygodnia. Niewielka miejscowość w województwie dolnośląskim. W małej salce konferencyjnej, rozkładamy komplet materiałów szkoleniowych, dla pięciu uczestników szkolenia motywacyjnego. Szkolenie to poprowadzi jeden z naszych najbardziej znanych wykładowców. Udział w szkoleniu jest nagrodą właściciela, dla wszystkich (!) pracowników firmy – firmy lokalnej, rodzinnej, świetnie zarządzanej. Uczestnicy z nieukrywanym entuzjazmem oczekują na przyjazd wykładowcy znanego im z pierwszych stron gazet, do siedziby swojej firmy. Czynnikiem decydującym o wyborze nas, jako organizatora, była umiejętność dopasowania przez nas tak prestiżowej biznesowej prelekcji motywacyjnej, do budżetu tej – jakże małej – firmy.
Weekend. Górska miejscowość wypoczynkowo-uzdrowiskowa. Bankiet z okazji 20-lecia istnienia firmy z branży produkcyjnej, na polskim rynku. Nasz najbardziej znany trener, – wcielając się w rolę gościa specjalnego – wita wszystkich zgromadzonych pracowników i klientów firmy. Oprócz prowadzenia całego eventu, uczestników zaprosimy tu na dwa niezwykłe wykłady. Pierwszy wykład, to w zasadzie skondensowane szkolenie z zakresu delegowania zadań. Drugi wykład ma formę warsztatu i dotyczy negocjacji w biznesie. Czynnikiem decydującym o wyborze nas jako organizatora, był zamysł dodania prestiżu całemu wydarzeniu, co gwarantowała obecność naszego – znanego wszystkim z telewizji – sławnego lidera.
I jak tu poprawnie scharakteryzować naszego klienta? Jak trafnie zdefiniować uczestnika wszelkiego typu warsztatów edukacyjnych przez nas organizowanych?
Z jednej strony, szkolenia dla kadry kierowniczej i managerów reprezentujących duże/średnie przedsiębiorstwa. Z drugiej strony, wykłady motywacyjne dla małych – zatrudniających zaledwie kilku pracowników – firm.
Z jednej strony, szkolenia ze ściśle określonym celem. Z drugiej strony, otwarte warsztaty o charakterze luźnych konsultacji.
Z jednej strony, szkolenia miękkie poruszające problematykę komunikacji, negocjacji, czy radzenia sobie ze stresem. Z drugiej strony, szkolenia twarde skupiające tematykę zarządzania przez cele i planowanie długoterminowego.
Z jednej strony wewnętrzne sesje coachingowe. Z drugiej strony prestiżowe wystąpienia uznanych i popularnych Polaków, uświetniające ważne wydarzenia firmowe, sympozja oraz bankiety.
Ostatni czas, regularnie zaskakuje nas projektami o zupełnie różnym poziomie skomplikowania, które muszą przybierać coraz to nową formę. To dla nas seria świetnych doświadczeń. Wiemy jak spożytkować tę różnorodność, co:
Z jednej strony, ułatwia nam dokładniejsze zrozumienie potrzeb szkoleniowych klienta. Z drugiej strony, pozwala nam osiągać dokładnie takie efekty, jakich oczekujemy.