Szkolenie motywacyjne, trening motywacyjny, power speech motywacyjny. Tych trzech definicji używamy naprzemiennie, dla realizacji motywujących projektów łączących zawodowy sport z profesjonalnym biznesem. Spotkania ze znanymi sportowcami organizujemy od wielu lat. Tematyka analogii sport-biznes jest nam koncepcyjnie bardzo bliska, przez co w zespole naszych mówców motywacyjnych wielu jest prelegentów reprezentujących świat sportu. Naszą agencję mówców tworzy wielu medalistów olimpijskich, nieprzerwanie znajdujących w sobie zapał do ciągłego rozwoju. Nieprzerwanie konsekwentnych.
W oczach sportowych mistrzów, biznes to często połączenie - przygotowujących do rywalizacji - treningów mentalnych, fizycznych i taktycznych, z… jednoczesnym organizowaniem całej imprezy. Wyścig Tour de Pologne, może być do tego doskonałym punktem odniesienia. W hierarchii najlepszych i najbardziej prestiżowych wyścigów na świecie, Tour de Pologne pnie się coraz wyżej i wyżej. Dziś, po prawie trzydziestu latach konsekwentnej pracy zespołu Lang Team, jest to już wyścig zaliczany do UCI World Tour – kolarskiej ligi mistrzów. Pasja, determinacja i konsekwencja Czesława Langa, sprawiły że dziś Tour de Pologne zestawiany jest w jednym szeregu z Giro d’Italia i La Vuelta a España!
W mniejszym lub większym wymiarze czasowym, panel tematyczny powiązany z konsekwencją pojawia się w każdym szkoleniu motywacyjnym, w każdym wykładzie typu power speech i w każdej prelekcji biznesowej prowadzonej przez Czesława Langa. Żadna - nawet najbardziej przekonująca - wizualizacja osiągania celu, nie będzie skuteczna, jeśli nie będzie wsparta mozolną konsekwencją działania. Jeżeli zatem wypatrujesz odpowiednich okoliczności, by podjąć się realizacji swoich celów, istnieje duże prawdopodobieństwo, że okoliczności… nigdy takowe nie będą. Szukaj zatem w sobie odwagi - by zacząć. A potem już tylko przekonaj się jaką magię ma w sobie konsekwencja…