Decydując się kilkanaście lat temu na powołanie do życia naszej agencji mówców, szukaliśmy wyjątkowości, trochę inności, ale też chcieliśmy spotykać i poznawać inspirujących ludzi. Uciekliśmy od konsumpcjonizmu i komercjalizmu, by już niebawem w nieco innej przestrzeni odnaleźć własną tożsamość.
Dziś - kilkanaście lat później, ta sama tożsamość, nadal jest fundamentem naszych działań. Wartości, którymi w odległej przeszłości kierowaliśmy i posiłkowaliśmy się w okolicznościach nieoczywistych, dziś nadal są nam bardzo bliskie. To przekonania, przy których trwamy – by zachować spójność i konsekwencję zachowań we wszystkich sytuacjach, w których przychodzi nam pracować.
Elementem zatem, który łączy moment tworzenia naszej agencji mówców z chwilą obecną, okazało się pojęcie misyjności. Realizowane przez nas od wielu lat wystąpienia motywacyjne, wykłady power speech, szkolenia miękkie i wszelkiego typu inspirujące spotkania, cechuje niezwykła sensoryczność. To głównie efekt tego, że historie na bazie których tworzymy merytorykę naszej oferty edukacyjnej, pełne są najprawdziwszych emocji. Powiedzielibyśmy, że to swego rodzaju marzycielski storytelling - naprzemiennie wzruszający i motywujący. Staliśmy się rozpoznawalni. Nasi mówcy motywacyjni - wyrażając siebie - czują na sobie odpowiedzialność. Każdego tygodnia dostrzegamy jak duża jest waga naszych prelekcji, a uczestnicy nieprzerwanie od kilkunastu lat przekonują nas, że organizowane przez nas inspirujące spotkania nadal cechuje swoista misyjność.