Tegoroczna jesień - w odróżnieniu od ubiegłorocznej bardzo ‘covidowej’ - to wiele ważnych dla nas spotkań i realizacji wykładowo-szkoleniowych. To z jednej strony, działania na zupełnie nieznanym dla nas polu. Z drugiej natomiast szereg regularnych, z pozoru prostych aktywności – choć niełatwych, bo wymagających konsekwencji. Konstruujemy także ciągle nowe szkolenia managerskie i projektujemy nowe wykłady motywacyjne, co pośrednio jest wynikiem faktu, że portfolio naszych Klientów nieustannie się powiększa.
Trudności z którymi mierzą się obecnie nasi Klienci - a na które częściową odpowiedzią są nasze szkolenia miękkie, inspirujące wykłady i motywacyjne wystąpienia - zdecydowanie różnią się, zależnie od branży. Jak znaczące są to różnice, mieliśmy okazję przekonać się porównując ze sobą dzisiejsze wyzwania firm reprezentujących kompletnie inne branże – ubezpieczeniową, motoryzacyjną, FMCG, IT, HoReCa… W ostatnich tygodniach realizowaliśmy wiele wewnętrznych wykładów i szkoleń motywacyjnych – dedykowanych przedstawicielom rozmaitych gałęzi biznesu. W trakcie szkoleń zamkniętych, mieliśmy możliwość porównywania wymagań rynkowych, którym na bieżąco starają się dziś sprostać największe koncerny i korporacje. Nasze wykłady specjalne adaptowaliśmy do potrzeb zmieniających się wraz ze zmieniającym się sektorem biznesowym danego odbiorcy. Nasze szkolenia miękkie znacznie modyfikowaliśmy pod kątem zupełnie różnych celów i oczekiwań. By jednak gdzieś po drodze na zatracić DNA naszej agencji mówców, niezależnie od specyfiki branży Klienta, zawsze staraliśmy się inspirować!