Tak jak inne jest każde wystąpienie motywacyjne organizowane przez naszą Agencję Mówców, tak inna jest każda - towarzysząca mu - prezentacja motywacyjna. Zmieniającym się celom, poświęcamy maksimum uwagi – na ich definicji koncentrujemy projektowanie każdej naszej prezentacji motywacyjnej.
Prezentacja motywacyjna, zawsze powstaje w oparciu o koncept realizowanego spotkania motywacyjnego. Chcąc by każda prezentacja motywacyjna idealnie wpasowała się w charakter realizowanego eventu, staramy się poznać dokładnie grupę docelową – jej branżę, doświadczenie, styl pracy, zwyczaje, a nawet historię tworzenia brandu. Mając przed sobą skonkretyzowany już pomysł eventu motywacyjnego, rozpoczynamy od przekształcenia obiegowego pytania „w czym możemy pomóc?” w pytanie „w czym może nam pomóc prezentacja motywacyjna?”. Uważnie wsłuchując się w rozmowę z Klientem, wiemy jakim potrzebom ma odpowiedzieć wykład naszego mówcy motywacyjnego. Tę wiedzę, implementujemy zatem do tworzonych treści, tak by prezentacja motywacyjna ściśle odpowiadała założeniom realizowanego projektu. Odpowiednio dobieramy teksty, materiały, wykresy, filmy, kalkulacje, ćwiczenia, zdjęcia, grafiki…
Prezentacja motywacyjna, to z założenia obraz mający wizualizować warte podkreślenia tezy. By jednak uchwycić kluczowe myśli, potrzeba multimedialności. Sam tekst nie zawsze wystarczy. Tu jest miejsce dla naszych magicznych składników, które pozwalają nam na to, by prezentacja motywacyjna stała się dynamicznym i pełnym emocji komponentem składającym się na całość wykładu/wystąpienia/webinaru prowadzonego przez naszych mówców motywacyjnych.
Wielokrotnie dla wystąpień naszych mówców motywacyjnych projektowaliśmy tło, które było wizją podzieloną na kilka niezależnych ekranów. Prezentacja motywacyjna, plus materiał filmowy. Cele biznesowe, plus emocje generowane przez sport. Puenta wystąpienia motywacyjnego, plus wizualizacja radości z osiągniętych sukcesów…