Szkolenia relacje międzyludzkie
Zarządzanie konfliktem
Relacje międzyludzkie
Dziś sukces to kwestia relacji międzyludzkich. Na ich podstawie możemy zdobyć wiedzę o nas samych. Autorytet budujemy właśnie dzięki relacjom z innymi ludźmi, a komunikacja interpersonalna wskazuje nam jak bardzo różne są typy osobowości i charakterów. Istotnym elementem rozwoju personalnego jest budowanie relacji niecelowych – to działanie o orientacji zdecydowanie przyszłościowej. Warto proces relacji międzyludzkich traktować jako nadzorowany element kultury organizacyjnej, o czym uczestnicy naszych szkoleń mogą się przekonać na podstawie licznych przykładów prezentowanych przez znaną i popularną psycholog – Aleksandrę Sarnę.
- techniki budowania i utrzymywania wzorowych relacji międzyludzkich
- wpływ rywalizacji na utrzymanie równowagi w zespole pracowników
- relacje międzyludzkie a partnerstwo i kształtowanie przyjaznej atmosfery w miejscu pracy
- krytyka konstruktywna a zapobieganie nieporozumieniom, unikanie napięć i rozwiązywanie konfliktów w zespołach współpracujących
- profesjonalne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów wewnątrzorganizacyjnych i wewnątrzkorporacyjnych
- psychologia biznesu w pracy grupy a bariery w kontaktach międzyludzkich
- elementy psychologii twórczości wykorzystywane do motywowania i doskonalenia kompetencji interpersonalnych
- umiejętna konfrontacja poglądów i opinii zwieńczona kompromisowym rozwiązaniem
- postawy i zachowania asertywne w relacjach przełożony-podwładny
- nieidentyczne zachowania konsumenckie – informowanie, argumentowanie i przekonywanie klienta
- relacje międzyludzkie w kontekście pieniędzy jako temat powszechnie unikany
- akceptacja zdania innego niż Twoje – relacje międzyludzkie we współczesnym biznesie
- już zespół, czy jeszcze grupa? Proces interakcji pomiędzy współpracownikami z punktu widzenia psychologii
- duma i ambicja w kontekście systematycznego zarządzania codziennością
- interakcja człowiek-człowiek vs interakcja człowiek-komputer
…warsztaty miękkich umiejętności interpersonalnych – szkolenie relacje międzyludzkie, relacje z klientami, relacje z mediami…
Sylwetka wykładowcy
Aleksandra Sarna – doktor psychologii społecznej. Ekspert telewizji TVN, opiniująca między innymi w programie „Rozmowy w toku”. Współpracuje także z TV Silesia, Radiem Zet, oraz Radiem Katowice. Pisze dla Gazety Wyborczej i portalu internetowego WP. Jak sama siebie określa – jest psychologiem z pasją.
Proponowane tytuły szkoleń